+36 (20) 522 9574 (Munkanapokon: 8-16 óráig)
A kosár üres

Általános szerződési feltételek

Általános szerződési és felhasználási feltételek

Kérjük, hogy amennyiben a www.ruhakpalotaja.hu webáruház vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni, figyelmesen olvassa el Általános szerződési feltételeinket (továbbiakban Ászf). Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben az Ászf minden pontjával egyetért, és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.

A www. ruhakpalotaja.hu webáruház használatával és böngészésével kijelenti, hogy elolvasta, értelmezte és elfogadta az Ászf – ben foglaltak minden pontját, továbbá adatkezelési feltételeit és azokkal maradéktalanul egyetért, magára nézve kötelezőnek ismeri el.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Üzemeltető:
Cégnév: Ipari Anyagvizsgáló Bt.
Székhely: 4060 Balmazújváros, Böszörményi u. 59.
Telephely, ügyfélszolgálat: 4225 Debrecen, Várnagy u. 8. 

Képviselő: Szabó Levente

Kapcsolattartó: Nagy Zsuzsanna

Cégj.sz.: 09-06-014464
Bejegyző bíróság: HBM-i Cégbíróság

Adószám: 22298582-2-09

Bszlasz.: OTP NYRT.  11738091 - 20046626


Telefon: +36 20/ 522 95 74

E – mail cím: info@ruhakpalotaja.hu



Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A www.ruhakpalotaja.hu webáruház új és használt baba – és gyermekruházatot, különféle ruházati kiegészítőket értékesít 0 – 14 éves korig. A megjelenített termékek kizárólag online a www.ruhakpalotaja.hu webáruház rendszerén keresztül elérhetőek és megvásárolhatóak. A feltüntetett árak bruttó árak, azaz tartalmazzák a törvényben előírt Általános Forgalmi Adót, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Az árak Forintban értendőek.

A megvásárolható termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Lány ruha

Fiú ruha



Rendelési információk

Regisztráció

A www.ruhakpalotaja.hu webáruházban történő vásárlás alapfeltétele az érvényes regisztráció. Ennek hiányában megrendelést nem tudunk elfogadni. Vásárolni tehát kizárólag a regisztráció után van lehetőség, telefonos és e – mail – ben leadott rendeléseket nem áll módunkban teljesíteni.

A regisztráció során a Felhasználó köteles valós, személyes adatait és elérhetőségeit megadni. A Felhasználó adatainak kezelése az Adatvédelmi Szabályzatban foglaltak szerint történik. A valótlan, téves vagy helytelenül írt adatokból eredő mindennemű kártérítési felelősséget teljes mértékben kizárunk.

A Felhasználó kötelességet vállal adatainak szükség szerinti módosítására, frissítésére annak érdekében, hogy azok a valóságnak megfelelőek legyenek. Ennek elmaradásából fakadó károkért felelősséget nem vállalunk.

Sikeres regisztráció után a Felhasználó egy tájékoztató e – mailt kap, melyben az aktiváló linkre kattintva erősítheti meg regisztrációját.


Rendelés menete


1. Jelentkezzen be!
2. A kiválasztott, megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosarába! Ekkor más felhasználó számára már hozzáférhetetelen ez a termék.
3. Amennyiben szeretné folytatni a vásárlást, kattintson a „tovább vásárolok” gombra!
4. A „törlés” gombra kattintva eltávolíthatja a kosár tartalmát vagy annak egy részét.
5. A vásárlás befejeztével kattintson a „Pénztár” gombra, majd válassza ki a szállítási és fizetési módokat!
6. A „rendelés leadása” gombra kattintva még egyszer megtekintheti és ellenőrizheti rendelésének minden adatát, majd elküldheti a rendelését a „rendelés megerősítése gombra kattintva.
7. A megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazoló e – mailt kap.


Fizetés módja

A megrendelt termékeket az alábbi módokon fizetheti ki:

• Utánvéttel a futárnak – ebben az esetben a megrendelés végösszegét és a szállítási díjat a termék átvételekor fizeti ki a futárnak.


Megrendelések kiszállítása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 16 óra között történik. A megjelölt időpontokon túl beérkező megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

A megrendelések teljesítési határideje a szállítási és fizetési mód függvényében 2 – 4 munkanap.

Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a csomagok kézbesítése munkanapokon 8 és 17 óra között történik. A kézbesítés előtt egy nappal e – mail – ben értesítést küldünk a csomag átadásáról. A futárszolgálat két alkalommal kísérel meg kézbesítést, az át nem vett csomagok szállítási költségét a Megrendelőre terheljük. Az át nem vett csomagok visszaérkezésének tényéről e - mailben tájékoztatást küldünk a Megrendelő részére. A Megrendelő kérheti a csomag újbóli kiszállítását, melynek költsége szintén a Megrendelőt terheli.
Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a terméken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben sérült a termék, kérjük, hogy ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
  


Szállítás díjak

A csomagok kiszállítását a DPD futárszolgálat végzi.

 

Díjak:

15.000 Ft - ig 990 Ft

15.000 Ft felett a szállítás díjmentes.



Elállás joga

A távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a Megrendelő élhet a vásárlástól való elállás jogával, amennyiben ezt a megadott elérhetőségeink egyikén írásban, telefonon vagy e – mailben jelzi felénk, hivatkozva a termékre, annak cikkszámára és a megrendelés azonosítójára.
Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül teheti meg.

Kizárólag ajánlott és nem utánvételes küldeményt áll módunkban átvenni! Az elállástól való jog csak az eredeti állapotában visszaküldött termékeknél érvényesíthető. Kérjük, hogy a terméken található címkét ne távolítsa el!
 
A visszaküldés költsége minden esetben a Vásárlót terheli!
A termék visszaérkezésétől számított 5 munkanapon belül visszatérítjük a termék vételárát a Vásárló által megadott bankszámlaszámra.

A vásárló szavatosságra, jótállásra vonatkozó igénye esetén a Ptk. – ban és a 49/2003.(VII.309) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.