+36 (20) 522 9574 (Munkanapokon: 8-16 óráig)
A kosár üres

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

1. Regisztráltam, mégsem tudok belépni a fiókomba. Mi a teendő?


Kérjük, ellenőrizd a felhasználói nevedet és a jelszavadat, hátha elírás történt! Ha továbbra sem sikerül belépned, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@ruhakpalotaja.hu címen!

 

2. Hol és hogyan tudom módosítani az adataimat?

Belépés után felhasználói fiókodban kattints a Személyes adataim menüpontra! Ezen belül tudod módosítani a telefonos elérhetőségedet, e – mail címedet, szállítási illetve számlázási címedet és minden egyéb adatodat.

 

3. Elfelejtettem a jelszavamat. Mi a teendő?

Ebben az esetben, kérjük kattints a belépés gomb alatt található jelszó - emlékeztető fülre! A rendszer néhány perc alatt automatikusan kiküldi az általad megadott e – mail címre az emlékeztetőt!

 

4. Eltűntek a termékek a kosaramból, miközben nézelődtem / válogattam! Mi történt?

Ha belépés után egy általad kiválasztott terméket a kosaradba helyezel, az a darab a többi felhasználó számára már nem látható! Ezáltal biztosítunk számodra egy 90 perces türelmi időt, amely alatt ráérsz eldönteni, hogy a kosaradba helyezett termék megfelelő lesz – e. Amennyiben letelik a 90 perc és elmulasztottad a foglalást, úgy a rendszer automatikusan törli a kosaradból a terméket, így az láthatóvá, illetve elérhetővé válik a többi felhasználó részére is!

Összefoglalva: Ahhoz, hogy kiválasztott termékeid a kosaradban is maradjanak, 90 percen belül el kell döntened, hogy valóban megfelelőek lesznek – e, és ha igen, le kell foglalnod őket!

 

5. Mi az a foglalás? Miért hasznos?

A foglalás leegyszerűsítve nem más, mint egy késleltetett vásárlás. Egyfajta kényelmi funkció számodra, amit azért vezettünk be, hogy ezáltal heti több feltöltés darabjai közül tudj válogatni, valamint esetlegesen felmerülő szállítási költségeidet tudd csökkenteni.


6. Hány ruhát tudok egyszerre lefoglalni?

Egy alkalommal egyszerre 20 db ruhát tudsz lefoglalni.


7. Honnan fogom tudni, hogy mettől meddig él az aktuális foglalásom?

Miután a kiválasztott darabjaidat lefoglaltad automatikusan küldünk egy e – mailt a foglalásod adatairól, úgy mint kezdeti és vég dátum. A lejárati idő előtt 3 nappal a rendszer automatikusan küldeni fog egy emlékeztető e – mailt a foglalási idő lejártáról.


8. Hogyan tudok törölni kosaramból?

A termék kosárba helyezésétől számítva 90 percen belül bármikor, foglalás után pedig a foglalás kezdő időpontjától számítva 24 órán belül még manuálisan törölheted a nem kívánatos tételeket. Ezek után a termék törlésére vonatkozó szándékodat, nyomós indokkal alátámasztva e – mailben jelezheted felénk az info@ruhakpalotaja.hu címre.


9. Miért hasznos, ha feliratkozom a hírlevélre?

A hírlevélre való feliratkozás előnyei a következők:

  • Itt értesülhetsz aktuális feltöltéseink percre pontos idejéről.
  • Tájékoztatunk benne aktuális akcióinkról.
  • Elsőkézből kapod meg az újdonságokról szóló információkat.
  • Folyamatosan speciális kedvezményekkel kedveskedünk, amelyeket csak ezen a felületen érhetsz el.
  • Itt értesítünk a törzsvásárlói program aktualitásairól.
  • Tájékoztatunk az esetleges rendelési és szállítási időpontok ideiglenes változásairól (pl. ünnepnapok, munkaszüneti napok esetén).


10. Mi az a feltöltés?

A feltöltéskor friss árukészlettel bővítjük a webáruház kínálatát. Érdemes gyakran benézni hozzánk, mivel a nagyobb feltöltéseken kívül több, néhány darabos készletbővítésre egész héten lehet számítani!


11. Hogyan csatlakozhatok a törzsvásárlói programhoz?

A törzsvásárlói pontgyűjtő programhoz már az első megrendelésed során automatikusan csatlakozol. Minden vásárlásod után 100 Forintonként 2 pontot írunk Neked jóvá, amelyet a csomag kézbesítése és átvétele után meg is tekinthetsz felhasználói fiókodban a Hűségpontjaim menüpont alatt.


12. Hogyan és mikor válthatom be törzsvásárlói pontjaimat?

A webáruházban kapható bármely termékre felhasználhatod hűségpontjaidat, ha a csomagod minimum 5000 Ft értékben tartalmaz termékeket.
1 pont 1 Ft árengedménynek felel meg.
A gyűjtött hűségpontok csak kedvezmény igénybevételére használhatók fel, készpénzre nem váltható át.

Fontos információk:

  • A hűségpontok a szállítási költség csökkentésére nem használhatók fel!
  • A hűségpontok nem ruházhatók át másra, nem csoportosíthatók.
  • Azok a vásárlók, akik rendszeresen megszegik a webáruház foglalási és vásárlási szabályait, például ha a megadott 14 napos foglalási határidőn belül többször is nem rendelik meg kosaruk tartalmát automatikusan törlődnek a pontgyűjtő rendszerből, meglévő pontjaikat elveszítik.
  • A Ruhák Palotája webáruház fenntartja a jogot a törzsvásárlói program szabályzatának módosítására, vagy megszüntetésére, melyről a törzsvásárlók számára e – mailben értesítést küld.



13. Megerősítettem a megrendelésemet, de találtam még egy szép darabot, amit szeretnék megvásárolni. Mi a teendő?

Ebben az esetben minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot az info@ruhakpalotaja.hu címen! Módosítjuk a megrendelésed, és a kimaradt termékkel együtt küldjük a csomagot.


14. Mikor kapom meg a csomagot?

A csomagok kiszállítása a fizetési és szállítási mód függvényében 2 – 6 munkanap.


15. Hol tájékozódhatok a rendelésem aktuális állapotát illetően?

Minden esetben az általad megadott e – mail címre értesítő levelet küldünk a csomagod státuszának változásáról.


16. A csomag átvétele után kiderült, hogy mégsem jó a ruhák mérete. Mi a teendő?

Ebben az esetben kérjük email – ben, levélben, vagy telefonon jelezd felénk a problémát. A termék átvételétől számított 14 napon belül van lehetőséged eredeti állapotában, a címke eltávolítása nélkül visszaküldeni számunkra a szóban forgó darabot. A termék beérkezésétől számított 5 munkanapon belül a megadott bankszámlaszámra visszautaljuk a teljes vételárat.
Fontos, hogy a visszaszolgáltatás díja minden esetben a vásárlót terheli! Kizárólag ajánlott és nem utánvételes küldeményt áll módunkban átvenni!


17. Hová fordulhatok, ha kérdésem van és a GYIK – ben nem találtam választ?

Minden kérdésre szívesen válaszolunk a megadott elérhetőségeinken munkanapokon 8 és 16 óra között.